Job 14 van 22


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker dienst ondersteuning vergunnen


Functie

Je komt terecht in een klein team handhaving op de dienst vergunnen waarbij je instaat voor de administratie ondersteuning van de deskundige toezicht klimaat. Het is een halftijdse betrekking waarbij de vrije halve dagen in onderling overleg met het diensthoofd worden vastgelegd.

Je takenpakket omvat hoofdzakelijk het mee helpen opvolgen van de omgevingsvergunningsvoorwaarden rond beperking van verharding in de voortuin en de heraanplanting van bomen op privéterrein. De nadruk bij de aanpak ligt voornamelijk op het sensibiliseren en het via goede voorbeelden overtuigen van de burger om deze klimaatvriendelijke ingrepen te realiseren op eigen terrein.

Beschik je over goede communicatievaardigheden om de burger te woord te staan, hoofdzakelijk schriftelijk, maar ook mondeling en kan je gestructureerd en nauwgezet taken opvolgen in samenspraak met een directe collega, dan ben jij de geschikte kandidaat om ons team te komen aanvullen.

Opgelet, deze vacature wordt vroegtijdig afgesloten indien er meer dan 10 kandidaten solliciteren. Wees er dus snel bij!

Jouw profiel

Je voldoet aan alle voorwaarden gesteld in het rechtspositiebesluit (inclusief de taalwetgeving):

  • je bent tot het wettig verblijf in België en tot de Belgische arbeidsmarkt toegelaten of leerplichtig in België (voor contractuele aanstelling)
  • je bent van onberispelijk gedrag
  • je geniet de burgerlijke en politieke rechten
  • je slaagt voor de selectieproeven
  • Bijkomende aanwervingsvoorwaarden waaraan je op de uiterste inschrijvingsdatum moet voldoen: in het bezit zijn van een diploma secundair onderwijs
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Je wordt aangesteld als halftijds contractueel administratief medewerker, dienst ondersteuning vergunnen. Wij bieden jou een contract van bepaalde duur voor zes maanden. De start van het contract is voorzien op 3 mei 2024.

Dit is een verkorte procedure, via deze procedure kan je maximaal 18 maanden worden aangesteld.

Verloning volgens weddeschaal C1-C2-C3 bij halftijdse aanstelling (index december 2024)

  • 0 jaar anciënniteit: 1.182,28 euro
  • 12 jaar anciënniteit: 1.468,73 euro

Voor deze functie telt nuttige relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige voor maximum 12 jaar mee voor de geldelijke anciënniteit. Beroepservaring bij de overheid wordt in aanmerking genomen op voorwaarde dat ze relevant is voor de uitoefening van de functie.

Je kan een loonsimulatie opvragen via wedden@sint-niklaas.be.

Extra financiële voordelen

  • Vakantiegeld
  • Eindejaarstoelage
  • Maaltijdcheques ter waarde van 8 euro per geleverde 7u36 prestaties
  • Ecocheques met maximum van 160 EUR per jaar bij voltijdse tewerkstelling
  • Hospitalisatieverzekering via Belfius
  • Aanvullend pensioen voor contractuele medewerkers (2e pensioenpijler)
  • Fietsvergoeding voor woon-werkverkeer van 0,35 EUR per km of terugbetaling abonnement openbaar vervoer
  • Mogelijkheid tot fietslease
  • Jaarlijkse cadeaubon van 40 EUR
  • Diverse voordelen: zwemkaart, tussenkomst in sportieve activiteiten …

Niet-financiële voordelen

  • 20 wettelijke verlofdagen
  • 10 dagen extra verlof bij een volledig jaar voltijdse tewerkstelling
  • 14 feestdagen
  • Boeiende job in een aangename werksfeer en in eigen regio
  • Uitgebreid opleidingsaanbod
  • Doorgroeimogelijkheden in de organisatie via objectieve selecties
  • Groepsvormende activiteiten, recreamomenten, personeelsfeesten en -uitstap

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht